אמא שלי תמיד אמרה לי ״ רינה , חומץ זול ומוריד הכל ״ …. אז לא רק מצטלמת בבגדים לבנים ומתרגשת 😜

יום שישי… בין הבישול להחלפת סדינים , ראיתי שהציפות שאני מאוד אוהבת צהובות , במחשבה ראשונה , להעיף את הציפות , 

שמעתי קול בראש ״ רינה , חומץ … הכל ייעלם, כל החיים חשבתי בגלל שלא היתה אפשרות כלכלית אמא שלי אסתרינה השתמשה בכל הניקיונות והורדת כתמים בחומץ, אפילו בטיפול הכינים בראש, איזה סיוט זה היה ללכת לבית הספר עם ריח של חומץ על הראש , זה במידה והיו מעט… אם היא לא השתלטה על הראש, היא עירבבה את החומץ עם מעט נפט, לא אשכח את ההרגשה לעמוד במרחק סביר מהילדים במשך כל היום בבית הספר, פעם אחת בגלל הריח ופעם שניה בגלל שזה מסגיר … יש לי כינים , עבורי חומץ זה לא חומר תמים לניקוי , זה משהו רע , שגרם לי לא פעם לתסכול ונידוי חברתי בבית הספר, 

השתקתי את כל הקולות הרעים על החומץ, הייתי חייבת להתיידד אתו בעיניין ,הייתי חייבת לנצח את הכתמים הצהובים שהופיעו על הסדינים והציפות ,

קפצתי לסופר בבקר , משהו שאני לא עושה ביום שישי, מלא אנשים… צריך לדבר קצת הזמן טס , והמלאכה מרובה , תור בכל מקום, פקקים  בכבישים , עיניין החומץ ניצח הכלללל , קניתי כמה בקבוקים , במיקרה החומץ היה במבצע 2 ב 10 שקלים, בכלל חגיגה , אני יכולה להשרות את כל הארונות בגרושים, לחשוב שהייתי צריכה לרסס בחומרים כימיים, גם יקר… גם מציק לנשימה , לא בריא, ונגד כל הירוקים … 

על הדרך קניתי עגבניות ב0.90 אגורות הזוי לא ???, נכון שהן לא מורידות כתמים , אבל לרוטב של השקשוקה ביום שישי נשמע מושלם , 

הכנסתי את הציפות והסדינים בקערה גדולה עם בקבוק חומץ, הוספתי מים רותחים , לאחר שעה, כיבסתי רגיל… 

מההתרגשות חיכיתי ליד מכונת הכביסה , המכונה סיימה , הוצאתי את הסדינים, הכל לבן שלג צחור, בידיוק כמו שאמא שלי אסתרינה היתה מוציאה מהקערה הגדולה שלה , עם כחול כביסה . אז לא היתה לה מכונת כביסה .

כל מי שהתקשר היום, ביקר אותי , שמע על התגלית הזו , חומץ מוריד כתמים צהובים מבגדים וסדינים, 

ניזכרתי בכל כך הרבה בגדים שהעפתי ומאוד אהבתי , חלקם סדינים שאמא שלי רקמה עליהם חלק מהנדוניה שלה , אותיות ענקיות

אסתרינה סולטן , עכשיו עצוב לי , 

רק בגלל שאמא שלי אמרה לי, לא השתמשתי !!!! חשבתי ש לא היתה אפשרות, מה היא מבינה ??? היום יש חומרים מדהימים , 

סנו ,,, כלורקס, סנט מוריץ שמפוצץ לי את הנשימה והעיניים ושלא נדבר על המחירים ההזויים 😳 … כל כך הרבה חומרים כימיים, למה הייתי תקועה בדיעה הקדומה ???? 

מהיום אני לא אתנגד לטיפים של אמא שלי , המצחיק הוא שאני משתפת את הילדים שלי, אני רואה סוג של גיחוך לרגע , אני לא נותנת  להם רגע לחשוב , במקום עורכת להם נסויים , בשטח מנקה, מסבירה , אין כמו דוגמא בשטח, ילדים אוהבים לראות תוצאות, 

מזל שהבת שלי פז עברה דירה לפני שבועיים, מה שניקינו עם חומץ בבית , אי אפשר לתאר במילים, עומר אמר שהשתמשנו ב 9 בקבוקי חומץ, התוצאות מדברות בעד עצמן , אזל המלאי בכל איזור המרכז 😜 , 

הכנתי לכל אחד מהילדים שלי ולכלה שלי שתמיד מסתכלת ומשתהה … כן מה עכשיו רינה ? איזה סיפור חדש ??? 

לכולם הכנתי בקבוק עם שפריצר של חומץ , מברשת , מטאטא מיוחד , ערכה מיוחדת לניקיון טבעי וידידותי , 

חשוב לציין שלהצלחת הניקיון עם החומץ חשוב מאוד שתהיה מברשת טובה בבית , במיוחד לפינות , 

לפינות של מקלחון , עד היום לא היה מענה …משפריצים חומץ על זכוכית המקלחון, בפינות .. משפשפים עם סבון … והכל נוצץ בין רגע ❤️❤️❤️
 

כולל השתלמות  בשטח 😜😜😜

הייתי חייבת לכתוב את הפוסט הזה לפני שיושבים לאכול ארוחת ערב, זה ממש בער בעצמותי, איו לי ספק שזה יעזור לכולכם, מי יותר ומי פחות, לפסימיים שביננו … אתם יכולים להמשיך לקנות את כל החומרים הכימיים , עד שיפול האסימון , יכולים לנסות בסתר בקטנה … רק בדבר אחד לפחות , תבטיחו לי , 

להשפריץ חומץ על ברזי האמבטיה , מטבח , מקלחון , לאחר כמה דקות , לשפשף מעט עם סבון וסקוטש… לשטוף עם מים, 

מבטיחה לכם הכל יהיה נוצץ  חדש 💕

הולכת לארגן את ארוחת הערב, איזה כייף שומעת קולות של צלחות , כוסות , הילדים מארגנים, אני יכולה להספיק עוד משהו קטן …

שבת שלום לכולכם , מבטיחה לעדכן  בעוד טיפים בחיים , כן אין מה לעשות אני לא יכולה להישאר עם כל החומר בראש , מתחלקת אתכם בכייף ובאהבה , 

אוהבת רינוש 💕💕💕💕

2 מחשבות על “אמא שלי תמיד אמרה לי ״ רינה , חומץ זול ומוריד הכל ״ …. אז לא רק מצטלמת בבגדים לבנים ומתרגשת 😜

  1. שבת שלום , אני גיליתי את פלאי החומץ לפני כמה חודשים.עושה פלאים במטבח והמקלחות .גם דלתות פלדה הלבנות של הממד והכניסה מבהיקות, החומץ מוריד את כתמי הידיים השחורות מנגיעה בעיתון (אני אלרגית לסימנים על דלתות) .אני מכינה בקבוק שפריצר חצי חומץ חצי מים .נסו ותהנו .תודה על הטיפים לניקוי הכביסה הלבנה .כבר מחר מנסה .

    אהבתי

  2. רינה יקרה נהנית מהפוסטים שלך כל פעם מחדש… מפות מפיות יפות יפות ועם כתמים בדרך אל החומץ…🌺👍🏻

    אהבתי

כתיבת תגובה