הלילה הזה תלבשי לבן ….אני בבגד לבן ??? לא האמנתי …היום זה קרה ❤

הגענו לסטודיו של גבירה בהוד השרון , בגדים בכל מיני צבעים … כובעים, תכשיטים, תיקים , נשים לבושות בלוק מיוחד, נעים מאוד , רינה , כך כולם הכירו את כולן 💕 אחוות נשים , צוללות ישר לשיחות  , קפה…אוכלות משהו בקטנה , 

אירית אומרת לי , רינה זה לא הזמן לדיבורים , קדימה להתלבש , חם היום צריך לצאת מוקדם לשדה , 

מאירה מכינה את המצלמה , מתחילה לצלם כל אחת בלבוש חופשי , שמחתי שאוכל לבחור בגד, כמובן שחיפשתי את השחור המרזה , הכחול המחמיא , האדום הסקסי … אבל ברקע התחלתי לשמוע קולות … אל תשכחו שבאנו היום לסטודיו של גבירה בכדי לפרגן לה עם הבגדים שלה המיוחדים בלבן , ערב שבועות , כולנו בג׳לביות  , מכנס לבן , חולצה לבנה , 

מה ????? אני בלבן ???? אף פעם בחיים שלי לא קניתי ולא לבשתי בגד בצבע לבן , חזיה בלבן זה הפריט היחידי שיש לי בארון , 

לקח לי כמה דקות לעכל , אני בלבן ? כמה דקות להיפרד מכל הפרדיגמות , ״ לבן משמין ״. ״ אני חיוורת בלבן ״ 

לבשתי ג׳לביה בלבן , הופתעתי לראות שאני לא חיוורת , והבגד גם לא משמין אותי , 

לאחר הצילומים הראשונים , גבירה מוסרת לי מכנס לבן עם גיזרה רחבה , לא שאלתי למידת המכנסיים , לבשתי את המכנס , כל הנשים התלהבו מהמכנס , דרך אגב גבירה, מה מידת המכנס ? 

אני חושבת 3 היא עונה לי …פעם לא הייתי מודדת מכנס לפני שהייתי יודעת מה המידה ,


 

הייתי נכנסת לחנות , מבקשת בגד לפי המידה שאני חושבת …. אם הבגד לא היה עולה עלי , הייתי נעלבת עד עמקי נשמתי , מורידה את הבגד , כולי מתוסכלת , מתחילה להאשים את היצרן שחסך בבד, לא יכול להיות שאני לא במידה הזו, הגיזרה צרה … 

וכך עם הדיבור הפנימי , מתישה את עצמי , המוכרת לא יודעת מה לעשות אתי , סיטואציה רגישה , קולטת את המבט על פניה , 

לא חשוב חמודה ,גם כך אני לא צריכה מכנסיים , תביאי לי חולצה .. למעלה הייתי צרה , אז עם חולצה תמיד עבר בשלום 😜

מה שחשוב שניצחתי את הקולות בראש …. ״ לאאאאא רינה אל תלבשי לבן , זה ישמין אותך ״ 

קיבלתי מחמאות על המכנס , גם רחב , גם לבן , איזה שילוב קטלני , שני דברים שלא נהגתי לללבוש, 

איזו תחושת ניצחון ,  להסתכל במראה , לאהוב את מה שאני רואה , אני לא חיוורת , ולא משמין אותי .

היום ערב שבועות אני ניפרדת מכל המחשבות השחורות , ניכנסת לעידן לבן , צחור ונקי , כמו הבגדים שהצלמנו היום , 

מי ייתן וכל יום ננצח עוד ניצחון קטן , במחשבות , במראה , באוכל , ביחסים, ובכל מהמורה בדרך …

מחר יהיה ניצחון קטן על הלזניה , על הבלינצ׳ס , על עוגת הגבינה ועוד …. 

הצלחה גוררת הצלחה …

חג שבועות שמח, תלבשו לבן , תרגישו לבנים וצחורים, 

אוהבת רינוש ❤


מחשבה אחת על “הלילה הזה תלבשי לבן ….אני בבגד לבן ??? לא האמנתי …היום זה קרה ❤

  1. רינצ'ו אהובתי, מאיפה שלא נסובב אותך נדבר על ההרזייה והשינוי. אני מבינה כל מילה שכתבת כאן. את פיגוזית על בכל צבע. העל הולם אותך ומה שהכי חשוב שמאירה גוראי רז יודעת להוציא מאיתנו תוצאות מדהימות. היה כיףףףףףףףףףף נשיקות אירית.

    אהבתי

כתיבת תגובה