בת הזקונים טסה הרגע… פוגשת את אחותה .. ממשיכות לטרייק , עוד כמה ימים פסח, לא מאמינה ששתי בנות הקטנות שלנו לא יהיו אתנו בליל סדר, ״ הגוזלים שלי עזבו את הקן״ שניה רק רגע..כל כך מוקדם? אף פעם לא מוכנים לזה😟 כשמישהו אחר מספר שהילדים שלו טסים ומטיילים, והם בלחץ.. אני תמיד אומרת להם תשחררו, תזרמו עם החיים אין מה לעשות, צריך לאפשר להם, אי אפשר לעצור את הילדים כך הם מתחשלים,עד שזה מגיע לילדים שלך … ואז הקושי נוגע וצובט בלב, בין העצב לשמחה שהן הולכות להנות ולעשות חיים אז למה צריך לדאוג??? רק לסדר את הראש …. 🙏🙏🙏

עכשיו אנחנו חוזרים משדה התעופה , מחשבות מתרוצצות בראש, מתחבטת עם עצמי , זה בסדר שאיפשרתי להן לטוס 

ולא לחגוג אתנו את החג?? משהו התרופף אצלי ? אצלנו? 

זה אפילו לא עלה על הפרק … שאולי היו צריכות לדחות קצת לאחר החג???

הרצון שלי שהן תטיילנה ביחד, טיול טרייק אחיות בגיל המיוחד שלהן, לפני שמתחילות עם כל מטלות

החיים , לימודים, עבודה ועוד מחוייבויות , 

מהמקום שלי , שאף פעם לא טיילתי לאחר הצבא… בקושי לתל אביב .. לראות את המיזרקה בדיזינגוף , בשבילי זה הכי חו״ל שאפשר…. על טיסה מי בכלל חלם???

כל כך כייף לראות את הצעירים היום, מתכננים , יוזמים, סוגרים עיניינים הכל באינטרנט, הכל מתוכנן וסגור עד לפרט הכי קטן, מעריצה אותם 🙏🙏🙏

איזה דור , ללא פחדים, כובשים כל יעד ויעד, 🏅🏅🏅

אוספת ומאפסנת את כל הפחדים והחששות , משתדלת לחשוב רק על הרווח שלהם, על היכולת שלהם להתנהל בכל מקום בעולם, לתקשר ולהסתדר בלי אמא רינה … או אבא משה שפותר כל בעיה בשניה מאחורי הקלעים ✨✨

דרך צלחה ילדות שלי, תהנו , תחוו חוויה חד פעמית , בגיל ובזמן הכי מיוחד לטיול אחיות שלא יחזור בשום גיל,

להבדיל …. אתמול טיילתי עם אחותי הקטנה בשוק הירקות בקרית גת , נוסטלגיה , התרגשנו כאילו טיילנו בשוק באיטליה, חוויה , צחקנו ניזכרנו בעגלות העמוסות ירקות שגררנו בבקר מוקדם לאמא שלי בימי רביעי

אז לא עשינו טיול אחיות בחו״ל כשהינו צעירות… אבל מתרגשות מסיבוב בשוק הירקות … הלב פועם ונירגש

וזה מה שהכי חשוב ❤❤❤❤❤

שתמיד נידאג לפעימות הלב המתרגש 

כתיבת תגובה